Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Mina top 5 producter läs längst ner

Av beauty00 - 27 november 2014 16:15

Hej! Idag tänkte jag vissa er mina top 5 favorit producter.

1; Mac läppstift i färgen nude.
Pris: ca 75:- ine på mac
Enkel att applesera.

2; TheBalm bronzer
Färg: Brun
Pris: 199:- i en vanlig affär.
Den blir mer åt naturliga hållet.

3; Real techniques borste.
Pris: 79:- till 119:- i en affär.
Den blandar ut väldigt bra och man får en fin yta.

4; Nyx lipgloss
Färg: Röd , Rosa och börs
Pris: 75:- 
Det blir lite färg även fast det är läppglans.
Det smällter på läpparna och är lätt att aplpesera.

5; Victoria Secret body mist och body lotion.
Det luktar väldigt gott inte söt eller starkt som jag vet att vissa av er tycker är bra.
Pris: Body misten 170:- där jag köpte den och lotion 119:- ine på grandparfymeri.
Body misten beställde jag genom internet vet inte vilken sida fast fick hem den dagen efter jag hade beställt så värt pengarna plus att den är så himla bra.
Rekomenderar stort.

Instagarm: Emilia_Bj00 

Har utsigt där kommer en giveway snart.
Jag kommer att maila vinnaren.
Ps: Enkla regler 

1: Följ min instagram
2: Sprid min instagram och blogg
3: Maila mig om varför du vill vinna och att du är med.
emilia.a.bjornberg@gmail.com







Ps: Det är jag som är emiliazbeauty här på


bloggplatsen men jag hittar inte mitt lösenord


så att jag skapade denna istället.


Det är därför jag kopierar mina gammla inlägg


här istället så att ni vet. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beauty00 - 11 december 2014 18:07

Av beauty00 - 2 december 2014 14:10

Hej! Idag tänkte jag prata om smink. Detta är veckans fråga Vrf använder folk smink? Jag tänkte prata lite om det. Jag använder tex smink för att täcka finnarna jag har. Men sminket gör så att jag ser piggare ut och ansiktet kommer fram på...

Av beauty00 - 30 november 2014 21:30

Hej! Idag är det 1 advent och då tänkte jag ha en giveway. Det ni kan vinna är    1: Nagellack Märke: Isadora 2: Ansiktmask   3: Läppstift   Regler: 1: Följ min instagram Emilia_Bj00 2: Kommentera att du är med...

Av beauty00 - 27 november 2014 21:30

Idag tänkte jag lägga upp mode till er som är intresserad av dyrare märken.   Hollister:      Märke: Tessie Ps: det är tröjan Märke:Johnny bulls       Märke:Hunter Märke: Chelsea   ...

Av beauty00 - 27 november 2014 20:48

Hej! Idag tänkte jag rekomendera smink märken som jag tycker är väldigt bra.   Mac: Dessa läppstiften är väldigt bra. Dem flytter på när man tar det på läpparna. Färgerna är inte lika mörka på läpparna som dem är i paketet,och det tycker ja...

Presentation


Hej! Välkomna till min beauty blogg.
Här kan du få tips på smink och mode.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards